Hi-Media

Autor Wątek: meble do "małej hodowli"  (Przeczytany 1807 razy)

kingaa

• Amator
  • *
  • Reputacja: 0
meble do "małej hodowli"
« dnia: Listopad 04, 2014, 10:25:38 »
Cześć,
ostatnio zajęłam się trochę poważniej hodowlą roślin (nie tylko kaktusów, ale głównie kwiatów egzotycznych ogólnie mówiąc :) ) i planuje wygospodarować w domu duży osobny pokój, w którym będą stały tylko moje roślinki :) ale z racji że jestem amatorem w tych sprawach chciałabym Was zapytać jaki sprzęt jest mi potrzebny w takiej małej hodowli, w co powinnam zainwestować? jakieś specjalne lampy? zastanawiałam się tez nad samym wystrojem i wyszukałam meble ze stali nierdzewnej (mniej więcej takie jak te: http://mebleznierdzewki.pl/), które rzekomo sie nie niszczą. Uważacie, że przydadzą mi się te meble, czy będą totalnie zbędne? z góry dziękuję za odpowiedzi :)

Oficjalne forum Polskiego Towarzystwa Miłośników Kaktusów

meble do "małej hodowli"
« dnia: Listopad 04, 2014, 10:25:38 »

hen_s

• Członek PTMK
  • Super Hodowca
  • Reputacja: 24
Odp: meble do "małej hodowli"
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 04, 2014, 17:51:24 »
Podałaś zbyt mało danych aby można było pomóc.
Co znaczy
zajęłam się trochę poważniej hodowlą roślin (nie tylko kaktusów, ale głównie kwiatów egzotycznych ogólnie
??
Inne warunki potrzebne są do uprawy kaktusów a inne do kwiatów egzotycznych przez które rozumiem storczyki, hoje etc. Do nich trzeba by zrobić orchidarium, o nim masz np. tutaj:
http://www.swiatkwiatow.pl/poradnik-ogrodniczy/orchidarium-id519.html

Kaktusy w głębi mieszkania nie mają szans na przetrwanie, dla nich najlepiej jest na zewnątrz lub w najgorszym wypadku na parapecie południowym lub (w ostateczności) zachodnim okna. Inaczej zniekształcą się, nie będą kwitnąć, opanują je szkodniki i w końcu padną.

Meble ze stali nierdzewnej w domu? Przyznam że pierwszy raz słyszę a zajmuję się kaktusami i sukulentami już prawie 40 lat...
Raz że przeraźliwie brzydkie (jako wystrój wnętrza w domu, oczywiście);