Hi-Media

Autor Wątek: Mini-szklarnia dla amatorów  (Przeczytany 26688 razy)

nuszka007

• Moderator
  • Kolekcjoner
  • Reputacja: 6
Mini-szklarnia dla amatorów
« dnia: Sierpień 08, 2009, 15:38:25 »
Może się przywitam. Od kilku lat zajmuje się kaktusami, ale jestem początkującym hobbystą. Może ktoś kto szuka patentu na lokum dla swych roślin zainspiruje się moim wynalazkiem :P Oto on:"

Oficjalne forum Polskiego Towarzystwa Miłośników Kaktusów

Mini-szklarnia dla amatorów
« dnia: Sierpień 08, 2009, 15:38:25 »

prhz

• Twój admin
  • Członek PTMK
  • Hodowca
  • Reputacja: 9
Odp: Mini-szklarnia dla amatorów
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 08, 2009, 17:07:05 »
No no. Inspekt 1 klasa:) Ale zawartość jeszcze piękniejsza ;)

Alfi

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 08, 2009, 17:08:13 »
Moim zdaniem dla małej kolekcji to bardzo dobre rozwiązanie :) Izolacja jest, można kontrolować w jakimś stopniu wilgotność powietrza i nasłonecznienie oraz temperaturę, a i efekt wizualny daje ładny przy domowym ogródku ;D
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2009, 17:10:06 wysłana przez prhz »

baranowska.beata

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 11, 2009, 20:32:35 »
Dobry wieczor.To samemu zrobione?A gdzie stoji to w zime?Ja zbieram kaktusy i sukulenty,ale tylko tak bo mi sie podobaja.Nie wiem jak te wszystkie kaktusy sie nazywaja.Pozdrawiam!

darekcn4

• Moderator
  • Kolekcjoner
  • Reputacja: 3
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 14, 2009, 21:25:42 »
Hmm. Witam ,,nuszka" :). Co do mini szklarenki, to jest to bardzo dobre rozwiązanie. kaktusy mają się w niej świetnie. Obecnie posiadam coś podobnego o rozmiarach 2,5m/2m/1,5m. Konstrukcja z drewna i folii, łatwa do zrobienia i bardzo praktyczna. Gorąco polecam i pozdrawiam.

nuszka007

• Moderator
  • Kolekcjoner
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 17, 2009, 17:36:02 »